wtorek, 17 stycznia 2017

Wygrana w konkursie u Subiektywnie o książkach/ Thomas Arnold - Horyzont umysłu/ Dedykacja i autograf autora.

Jeszcze w tamtym roku, brałam udział w konkursie zorganizowanym przez Subiektywnie o książkach, gdzie można było wygrać książkę Thomasa Arnolda. Wcześniej już czytałam książkę tego autora, więc postanowiłam wziąć udział w tym konkursie. Pytanie było proste "Czego nie obejmuje wasz horyzont umysłu?"
Napisałam:

I dzięki temu udało mi się wygrać, z czego się bardzo cieszę.
Dziś otrzymałam wygraną książkę wraz z dedykacją od autora książki i jego autografem, co ucieszyło mnie jeszcze bardziej.





Blog Wioli -> http://www.subiektywnieoksiazkach.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Do przeczytania w tym roku.

 Planowany stosik książek do przeczytania w tym roku.