poniedziałek, 1 stycznia 2018

Postanowienia czytelnicze na 2018

I zaczął się rok 2018.
Jakie mam plany związane z książkami?

  • Nie robię żadnego wyzwania książkowego, bo nie chce się ograniczać co do czytania.
  • Mam zamiar odpocząć trochę od czytania. Kocham książki i czytanie, ale ostatnio czuję, że nieco przedawkowałam ilość słów, stron i książek.
  • Jest kilka nowości wydawniczych, które koniecznie chcę przeczytać. Systematycznie będę sprawdzała to, co piszą ulubieni autorzy.
  • Zrobię listę książek, które koniecznie chcę przeczytać, ale w tamtym roku ich nie przeczytałam, bo skupiłam się na nowościach.
  • Nie będę się śpieszyła z czytaniem. 
  • Zrobię małą reorganizację swojej biblioteczki.
  • Chcę przepisać wszystkie książki, jakie mam. Systematycznie zapisywać nowo kupione w specjalnym zeszycie. (TU możesz sprawdzić o czym piszę)




1 komentarz:

  1. Ja nie robię żadnych postanowień. Życzę Ci, aby Twoje się zrealizowały.

    OdpowiedzUsuń

Do przeczytania w tym roku.

 Planowany stosik książek do przeczytania w tym roku.