niedziela, 25 lutego 2018

Książka Roku 2017 według Anki.

Na Lubimy czytać trwa głosowanie na książkę roku danej kategorii.
Można tylko głosować na jedną książkę.
Ja postanowiłam nieco to zmodyfikować i wybrać książki, które przeczytałam w 2017, ale nie jedną z każdej kategorii, bo w jednej było po kilka, które mi się spodobały, a nie mogłam zagłosować na więcej.



  • Literatura piękna - BRAK
  • Powieść historyczna - Graham Masterton - Imperium
  • Kryminal/ Sensacja/ Thriller - Katarzyna Puzyńska - Czarne narcyzy; Elisabeth Herrmann - Opiekunka do dziecka; Ove Logmansbo - Prom; Harlan Coben - Już mnie nie oszukasz; Harlan Coben - W domu; Simon Beckett - Niespokojni zmarli; 
  • Literatura obyczajowa, romans - Cecelia Ahern - Lirogon
  • Literatura faktu, publicystyka - BRAK
  • Autobiografia, biografia, wspomnienia - Andrew Morton - Diana. W pogoni za miłością
  • Fantastyka - M. L. Kossakowska - Bramy Światłości tom 1; Neil Gaiman - Mitologia Nordycka
  • Science Fiction - Neil Gaiman - Koralina
  • Horror - Łukasz Henel - Demon; Piotr Rozmus - Bestia; Thomas Olde Heuvelt - HEX, Jonathan Mabbery - Pacjent zero
  • Literatura młodzieżowa - Pamela Wells - Zauroczenia; Cecelia Ahern - Doskonała
  • Fantastyka młodzieżowa - BRAK
  • Literatura dziecięca - Jerzy Siatkiewicz- Powrót do Wiklinowej Zatoki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Do przeczytania w tym roku.

 Planowany stosik książek do przeczytania w tym roku.