poniedziałek, 11 października 2021

Bookcrossing w Miejskiej Bibliotece w Świebodzicach.

 Po długim czasie, w końcu do biblioteki w moim mieście powrócił Bookcrossing. Choć był w sobotę, kiedy to nie było mi po drodze tam być, to regały stoją nadal i można wejść i sobie wziąć książki. 

Dzisiaj też mi się nie udało być, ale od czego jest tata, który poszedł i dzwoniąc, przekazywał co ciekawego jest. Wybrałam coś dla siebie.


  1. Gałczyński - Poezje
  2. Słowacki - Wiersze i poematy
  3. Marek Stelar - Nietykalny
  4. Cecily von Ziegesar - Plotkara 11
  5. Cecily von Ziegesar - Plotkara 6 
  6. Cecily von Ziegesar - Plotkara 4
  7. Cecily von Ziegesar - Plotkara 3
  8. Cecily von Ziegesar - Plotkara 2
  9. Cecily von Ziegesar - Plotkara
  10. Harlan Coben - Błękitna krew
  11. Dennis Lehane - Ciemności, weź mnie za rękę
  12. Jane Casey - Zaginieni
  13. Arne Dahl - Wody wielkie




W jakiś dzień sama będę musiała się wybrać i coś może jeszcze wpadnie mi w ręce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Do przeczytania w tym roku.

 Planowany stosik książek do przeczytania w tym roku.