piątek, 16 marca 2018

Zakupy książkowe/ Empik/ Biedronka

Książki, książki, wszędzie książki.
Kiedy jest premiera książki, zawsze jeździłam tego samego dnia do Empiku z samego rana, aby kupić książkę/i i niestety, zawsze było tak, że towar nie był jeszcze wyłożony a popołudniu już nie chciało mi się drugi raz jechać. Zmieniłam taktykę i jeżdżę do większego miasta na drugi dzień i książki zawsze są.



  1. B. A. Paris - Na skraju załamania (Biedronka)
  2. Donato Carrisi - Dziewczyna we mgle (Empik)
  3. Małgorzata Musierowicz - Ciotka Zgryzotka (Empik)
  4. Alex Kava - Przedsmak zła. (Empik)



2 komentarze:

  1. I super. Takie zakupy to ja mogę robić zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy! Ja proponuję dorzucić jeszcze "Śmierć w Chateau Bremont", właśnie czytam i jest super <3

    OdpowiedzUsuń

Do przeczytania w tym roku.

 Planowany stosik książek do przeczytania w tym roku.