środa, 31 marca 2021

Marcowe podsumowanie czytelnicze

 I kolejne podsumowanie czytelnicze. Tym razem całkiem nieźle poszło mi z czytaniem.


1. Sam Lloyd - Schronisko.

Recenzja


2. S. K. Tremayne - Asystentka


Mieszkanie naszpikowane elektroniką i ona, Elektra.

Asystentka, dzięki której główna bohaterka zna pogodę, czas i różne informacje.

Ale i Elektra zna tajemnicę bohaterki i ją prześladuje.

Ocena: 5


3. Kate Simants - W zamknięciu



4. Donato Carrisi - Gra zaklinacza

Recenzja


5. Valerie Keogh - Fatalne kłamstwo


Recenzja


6. Marcel Moss - Wszyscy muszą zginąć.

Książki Marcela Mossa zawsze robią na mnie wrażenie.

Tym razem do zbrodni dochodzi w szkole, gdzie ginie wielu uczniów.

Wszystko jest starannie zaplanowane.

Ocena: 5.


7. Michał Gołkowski - Komornik


Pierwszy tom o Komorniku nie zrobił na mnie wrażenia.

Świat post apokaliptyczny o Aniołach i wysłannikach Boga nie bardzo mnie przekonał, chociaż uwielbiam książki o Aniołach. Tu jednak czegoś mi brakowało... Trochę się wynudziłam, bo w tym tomie był sam opis podróży Komornika i jego narzekania na wszystko.

2 komentarze:

  1. Sporo fajnych tytułów. Na pewno na coś bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super książki! Asystentka najbardziej mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń

Do przeczytania w tym roku.

 Planowany stosik książek do przeczytania w tym roku.