piątek, 30 grudnia 2022

Moja biblioteczka 2022

 Regał z książkami, które dostałam do zrecenzowania od Wydawnictw
 

Misz masz - kryminały, obyczajówki.


Ogólny widok na regały. Większość to kryminały.

Tu całkowity miszmasz.
Horrory, sci fi, obyczajowe, fantastyka, kryminały, młodzieżowe.



W tym roku zrobiłam reorganizację i poukładałam książki tak, żeby były one bardziej widoczne. Sporo książek spakowałam i zalegają w torbach. Nie mam pomysłu co z nimi zrobić. Komuś bym oddała, ale nie chce bawić się w wysyłanie paczki, może oddam do biblioteki. 

2 komentarze:

  1. Jaka wielka biblioteczka! Jestem pod wrażeniem. I to wszystko w jednym pokoju? Ja muszę swoje książki układać na różne sposoby - najlepiej tak, by na jednej półce zmieściło się jak najwięcej. Ale marzy mi się kiedyś taka piękna ściana z regałem na książki <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pokój jest dość duży, bo ma 25m2, więc wszystkie regały mam w jednym pokoju, a gdyby nie duża szafa, zmieściłyby mi się jeszcze ze dwa regały. Trzymam kciuki, abyś miała taką biblioteczkę.

      Usuń

Do przeczytania w tym roku.

 Planowany stosik książek do przeczytania w tym roku.