piątek, 30 grudnia 2016

Wyzwanie książkowe 2017/ Wyzwanie czytelnicze 2017

Przekopałam cały internet w poszukiwaniu kolejnego Wyzwania Książkowego na kolejny rok, ale niestety, nie znalazłam nic ciekawego. Przeważnie pod koniec roku było dużo takich wyzwań, ale teraz są pustki, a jak było jakieś wyzwanie, to dla mnie było ono nieciekawe bądź nudne. Dlatego postanowiłam sama stworzyć jakieś Wyzwanie Książkowe. Może komuś ono przypadnie do gustu.


1. Książka z imieniem w tytule
2. Horror
3. Książka z Czarnej serii
4. Książka autora, o którym nie słyszałam
5. Książka z biblioteki/antykwariatu/księgarni
6. Książka oparta na prawdziwej historii
7. Książka wydana w 2017 roku
8. Książka o trudnych relacjach rodzinnych
9. Biografia/ autobiografia
10. Najpierw zobaczyłaś/eś film
11. Książka, która została zekranizowana
12. Książka z jednym słowem w tytule
13. Książka historyczna
14. Kryminał
15. Romans
16. W tytule jest nazwa miasta
17. Opowiadania
18. Książka wybrana po okładce
19. Książka pożyczona z biblioteki
20. Książka o morskiej opowieści
21. Książka autora z Europy
22. Książka autora z Polski
23. Książka autora z Ameryki
24. Książka, która długo stoi na półce
25. Kolejna część z serii
26. Książka oparta na faktach
27. Książka starsza od ciebie
28. Książka zmarłego autora
29. Książka z listy BBC
30. Książka z kategorii, jakiej nie lubisz czytać
31. Książka z kategorii, jaką lubisz czytać
32. Książka ma ponad 300 stron
33. Poradnik
34. Baśń
35. Książka, która została nagrodzona


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Do przeczytania w tym roku.

 Planowany stosik książek do przeczytania w tym roku.