czwartek, 28 grudnia 2017

Moja biblioteczka - 1278 książek/ Moje książki/ Sterczące regały uginają się Pod ciężarem tysiąca śpiących dusz

Na dzień dzisiejszy tak wygląda moja skromna biblioteczka. 
Posiadam 8 regałów, na których znajduje się 1278 książek.
Oddałam dość sporo książek do biblioteki, a przez rok przybyło ich 202.










Od góry: Pierwsza półka to Sandra Brown. Jedynie jej czytam romanse.
Półka druga: Książki z Videografu
Półka trzecia: Tu zaczynają się kryminały. Mons Kallentoft i Tess Gerritsen.
Czwarta półka:Simon Beckett, Sharon Sala i Erica Spindler
 

 Piąta półka: Katarzyna Puzyńska i Harlan Coben
Szósta półka: Dalsze kryminały


Średni regał.
Kilka książek z Czarnej Serii, Lisa Gardner, cały Pan Samochodzik, kilka książek polskich kobiet piszące kryminały, Mróz i różne kryminały, Alex Kava, Jo Nesbo



W tym wąskim regaliku trzymam książki typu słowniki, encyklopedie, książki związane z moimi zainteresowaniami itp.



Na tych dwóch regałach mam miszmasz książkowy.
Fantastyka, obyczajowe, dla dzieci oraz takie pojedyncze książki






1 komentarz:

Do przeczytania w tym roku.

 Planowany stosik książek do przeczytania w tym roku.