wtorek, 12 czerwca 2018

Ogólnopolskie Święto Wolnych Książek/ Uwolnij książkę/ Bookcrossing/ Biblioteka w Świebodzicach/

Dzisiaj, w Miejskiej Bibliotece w Świebodzicach zostało zorganizowane Ogólnopolskie Święto Wolnych Książek czyli tzw. Bookcrossing. Akcja rozpoczęła się o 9 rano i trwa do godziny 18.
Byłam już w bibliotece przed 9 i udało mi się znaleźć sporo książek, jakie mnie zainteresowały. Po 14 jeszcze raz byłam i jeszcze kilka książek wpadło do torby.



Dwa regały pełne szczęścia.



Łupy moje i mojego taty. Niestety, torba okazała się za mała, ale dobrze, że byliśmy autem, to znalazła się większa torba.


A to już moje wybrane książki.

Trochę ich jest.

Ale kocham książki.





  1. Daniel Suarez - Demon
  2. Henning Mankel - Włoskie buty
  3. Alec Maclellan - Zaginiony świat Agharti
  4. Peter Lemesurier - Nostradamus o XXI wieku
  5. Sandra Brown - Mieli tylko siebie
  6. Erica Spindler - W milczeniu
  7. C. S. Lewis - Aktualne sprawy
  8. Nicola Kraus, Emma McLaughlin - Niania w Nowym Jorku
  9. Karin Slaughter - Belladonna
  10. Małgorzata Budzyńska - Ala Makota. Zakochana
  11. Cortazar - Gra w klasy
  12. Kathy Kelly - Druga szansa
  13. Graham Masterton - Trans śmierci
  14. Graham Masterton - Aniołowie chaosu
  15. Henning Mankel - Morderca bez twarzy
  16. Aleksandra Marinina - Gra na cudzym boisku
  17. Henning Mankel - O krok
  18. Aleksandra Marinina - Ukradziony sen
  19. Max Bilski - Wielka drama w Londynie
  20. Kathy Reichs - Śmierć za dnia
  21. Laini Taylor - Córka dymu i kości
  22. Patrick Suskind - Pachnidło
  23. Katarzyna Grochola - Nigdy w życiu!
  24. Lynsay Sands - Miłość kąsa
  25. Marta Guzowska - Wszyscy ludzie przez cały czas
  26. Tim Lobben - Zmrok
  27. Tim Lobben - Świt
  28. J.R. Black - Kosmita pod łóżkiem
  29. Co? Gdzie? Kiedy? Zdarzenia, które zmieniły świat.

1 komentarz:

Do przeczytania w tym roku.

 Planowany stosik książek do przeczytania w tym roku.