piątek, 31 grudnia 2021

Roczne podsumowanie czytelnicze 2021 roku

Czas na podsumowanie roku 2021 w czytelnictwie.

To był dobry rok, ale nie udało mi się dobrnąć do 100 książek. Może w kolejnym roku pójdzie mi lepiej.


 1. Najlepsza książka

Marcel Moss - Wszyscy muszą zginąć

Andy Weir - Projekt Hail Mary

Jozef Karika - Szczelina


2. Najgorsza książka

Monf Kallentoft - Słuchaj, jak szepczę.


3. Cytat

"Każdy z nas żyje w swoim własnym gównie." - Anna Krystaszek - W cieniu terapeutki


4. Czytam nowości/ Dostałam od Wydawnictw (Książki z kursywą to te, które dostałam)

Louise Candlish - Tuż za ścianą

Agata Kołakowska - Szczęście na miarę

E. G. Scott - Dlaczego właśnie ja

Sam Lloyd - Schronisko

Marcel Moss - Wszyscy muszą zginąć

Bartosz Szczygielski - Wskazówki. Paradoks

Valerie Keogh - Fatalne kłamstwo

Maciej Kaźmierczak - Martwy ptak

Jennifer Hiller - Ty będziesz następna

Andy Weir - Projekt Hail Mary

Alex Schulman - Daleko coraz bliżej

Katherine Faulkner - Greenwich Park

Inga Vesper - Bardzo długie popołudnie

Ewa Przydryga - Topieliska

Marcel Moss - Utraceni

Wojciech Chmielarz - Wilkołak

Nahlan Saimeh - Morderczynie i psychopatki

Keri Beevis - Zamilknij za zawsze

Krystyna Gucewicz - Wakacje gwiazd w PRL

Marek Stelar - Sekta

Donato Carrisi - Dom głosów

Marcel Moss - Nie wiesz nic

Katarzyna Puzyńska - Martwiec

Mons Kallentoft - Słuchaj, jak szepczę

Victoria Gische - Życiowe decyzje

Marcel Moss - Mroczne sekrety

Stephen King - Billy Summers

Polly Phillips - Toksyczna przyjaźń

B. A. Paris - Terapeutka

Dean A. Haycock - W umyśle mordercy

Tess Gerritsen - Studentka

Alek Rogoziński - Złap mnie, jeśli umiesz

Anna Krystaszek - W cieniu terapeutki

Graham Masterton - Do ostatniej kropli krwi

Anne Frasier - Znajdź mnie

Ryszard Ćwirlej - Mordercza rozgrywka

Hilary Davidson - Jedno małe poświęcenie

Marcel Moss - Idealna para

Mary Burton - Jeden krok przed śmiercią

Irena Małysa - W cieniu Babiej Góry

Alex Kava - W mroku lasu

Harlan Coben - Mów mi win

Graham Masterton - Dom stu szeptów

Rachel Abbott - Odwróć wzrok

Kate Simants - W zamknięciu

Louise Candlish - Ostatnie piętro


5. Ilość przeczytanych stron

33 306


6. Ilość przeczytanych książek

86





1 komentarz:

Do przeczytania w tym roku.

 Planowany stosik książek do przeczytania w tym roku.